Elikkä minulla alkoi eilen syysloma ja minulla on hieman suunnitelmia. Käydä lenkillä, saunoa paljon, käydä kaupungilla, olla ystävien kanssa ja vaikka mitä muuta mukavaa. Sää on vähän niin ja näin. On ollut aamupakkasia, kylmä, satanut ja tuuli on puhaltanut aika kovastikkin vähän väliä. No nyt onkin hyvä aika kertoa mitä olen tehnyt lähiaikoina: minulla on ollut paljon kokeita, vielä kerran kokeita ja vielä senkin jälkeen kokeita ja pänttäämistä siis pukannut, kunnon rökäyskä tuli siihen somimmoilleen ja olin yhden viikon kipeä. Illat ovat olleet vapaita pänttäämisen keskeltä mutta nekin vapaa illat ovat sitten aina menneet johonkin. Syysloma tuli siis todellakin tarpeeseen ja kuitenkin sekin menee ohitse D: No lomia tulee ja menee aina. Arkikin pitää olla. Eipä kummempia ole tapahtunut joten ei ole myöskään harmillisesti mitään kirjoitettavaa. Jospa loman jälkeen sitten olisi hölistävää ja pölistävää :D No saa nähdä sen sitten. Hissan työ on nyt työn alla tässä myös ja teen sen yksin. Eipä se minua paljon haittaakkaan sillä koulujutut tykkään tehdä omissa oloissani. No muttapa jos seuraavassa postauksessa kertoisin hieman itsestäni faktoja&muuta hölinää jaja ehkä myös syyslomasta. Saa nähdä millon teen seuraavan posrauksen ja minkälaisen :D siihen asti, pistäkää ränttäliksi, olkaa omia ihania itsejänne ja olkaa kilttejä toisillenne!